Zoeken in deze blog

donderdag 21 april 2011

Ik weet niet of iemand al eens heeft opgemerkt dat afzonderlijkheid een van de belangrijkste kenmerken van het leven is. Als we niet verpakt zijn in een laag vlees, sterven we. De mens bestaat slechts zolang hij van zijn omgeving is gescheiden. De schedel is de helm van een ruimtevaarder. Hou hem op of je gaat dood. De dood is ontkleding, de dood is gemeenschap. Het is misschien heerlijk om op te gaan in je eigen omgeving, maar dat te doen betekent het einde van het tere ik.

-Vladimir Nabokov

1 opmerking:

  1. mooi :)

    ja ik probeer wel iets met mode te gaan doen ja, maar tot nu toe gaat het nog niet zo goed helaas. dus als het niet lukt dit jaar ga ik een tussenjaar doen en dan een vooropleiding ergens. en ja ik ga waarschijnlijk wel weer naar pukkelpop! kaartjes krijgen moet niet verschrikkelijk moeilijk gaan worden hoor haha, tis niet zoals lowlands (gelukkig) :) xx

    BeantwoordenVerwijderen