Zoeken in deze blog

woensdag 11 mei 2011

























bronnen  un deux trois

2 opmerkingen:

  1. hihi aw dankje! dit heb ik trouwens niet zelf ontworpen hoor, tis gewoon een viktor en rolf kledingstuk wat ik had getekend.

    maarre ja zweeds is op zich niet eens een probleem? denk dat ik de basis wel kan leren in 2 maanden (zomervakantie). maar meer die reactie van die school.
    enne nee als het goed is hoef je daar geen toelating voor te doen omdat het alleen de vooropleiding is!

    en mooie dingetjes heb je weer gepost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat heb jij een coole blog!

    Sorry voor mijn schandalig late antwoord maar hier is hij toch eindelijk:

    Ik zit in Chelmsford, dat ligt boven Londen. Ik doe er 'van deur tot deur' (voor zover er een deur is in Londen ?) een uurtje over dus dat is fijn!

    En wat de blousjes betreft: je maakt een goede keuze als je naar Engeland gaat, de charityshops hier zijn echt geweldig, ze 'leven' echt hier en worden niet (nouja een beetje) ondergewaardeerd.

    Heb je al een gezin enzo? Ben je bij een organisatie? Maar dan doe je dit jaar eindexamen denk ik of niet? Succes!

    Als je nog vraagjes of iets hebt, vraag het me maar want dat vind ik leuk hihi! Dit is mijn aupair-blog voor als je meer wilt lezen:
    aupair-jantine.blogspot.com

    Liefs Jantine

    BeantwoordenVerwijderen